HOT IKLAN (9057 Ads)

Free Iklan 2u .Net : Portal Free Iklan Anda

pinklady body perfection


Website : N/A
Nama : jamaliah
No. telefon : 0193790248
Tarikh Iklan diletakkan : 2018-09-06
gambar
πŸ’‹ pinklady body perfection (plbp) πŸ’‹ . anda pasti berpuas hati 😍😍😍. . kos untuk produk kecantikan & penjagaan badan : . - hilangkan #jerawat = rm40 πŸ’Έ - hilangkan #parutjeragat = rm50 πŸ’Έ - cantikkan #kulit supaya tak kusam = rm120 πŸ’Έ - besar & mantapkan payudara = rm120 πŸ’Έ - hilangkan masalah senggugut = rm70 πŸ’Έ - stabilkan hormon = rm150 πŸ’Έ - supliment untuk beri tenaga = rm150 πŸ’Έ - produk untuk #kuruskanbadan = rm180 πŸ’Έ - dan lainΒ² = rm200 πŸ’Έ . . total kat atas tu pun dah rm960! itu pun tak semua yang kita senaraikan. mungkin lebih dari rm1000 kot. 😱😱😱 . tapi. nak tak dengan hanya 1 produk pada 1 harga yang boleh cover semua kosΒ² berjumlah rm960 kat atas tu tapi fungsi & manfaat semua dapat. . dah la boleh berjimat. manfaat pelbagai pulak tu. nak tahu tak apa manfaat yang dapat bila consume plbp. bawah ni antara manfaatnya ; . ❀️ menjadikan bentuk badan lebih menarik. ❀️ membantu mengembalikan #dara dan sentiasa #gebu . ❀️ membantu memulihkan #keputihan teruk. ❀️ tidak alami hot flashes. ❀️ membantu mengawal stress anda. ❀️ tidak mudah marah. ❀️ menjadkan #rambutlebat dan berkilat. ❀️ membantu menjadikan kulit putih tanpa #jerawat dan #jeragat. ❀️ membantu menjadikan #beratbadan anda lebih ideal. ❀️ membantu mengetat dan merapatkan lagi miss v anda. ❀️ membantu mengurangkan period pain / #senggugut ❀️ membantu melancarkan sistem peredaran darah. ❀️ meremajakan #kulit . ❀️ membantu meningkatkan libido wanita. ❀️ memantapkan #payudara dan #punggung. . 100% organik.. . tak perlu bazirkan rm960 tu sebab nak cantik lawa!, cukup laburkan dengan hanya rm320 je! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» . pinklady body perfection - supplement no.1 #wanita . 😍😍😍 . . whatsapp πŸ“² < pl > +60193790248 whatsapp πŸ“² < pl > +60193790248 . ig : pinklady_body_perfect . . #pilhomon #hormonsihat #asetmantap #perapatmissv #pinkladybodyperfectionoriginal #pinkladyhq #kekechallenge #kekechallengemalaysia #muamalaysia #munafik2 #igshop #igshopmalaysia #igshoppinklady
.
Free classified ads. Buy and sell household, audiovisual, cars, vans, cheapest way to save your money.